Hogyan válasszuk ki azt a fogászati klinikát, ahol a lehető legjobban érezzük magunkat, a körülményekhez képest? Legtöbbünk szorongva, idegesen megy fogorvoshoz, nem jókedvünkben keressük fel a fogászati rendelőket, hanem mert valamilyen panaszunk van. (Pedig a fogorvosok mindig felhívják a figyelmet arra, hogy félévente akkor is el kell menni ellenőrzésre, ha amúgy semmink sem fáj – hiszen a legkönnyebb megelőzni vagy kezdeti stádiumban kezelni a bajokat.) Mivel a szorongást valahogy oldani kell, az ideális fogászati klinika első megközelítésben az, ahol a váróterembe belépve halk, nyugtató zene szól, kellemes, elegáns, tiszta formák és színek vesznek körül, és ahol kényelmes ülőhelyeken, olvasnivalók, esztétikus dizájnelemek társaságában kell várakozni. Az sem árt, ha néhány cserepes növény, falra akasztott festmény vagy más műalkotás oldja a kötelező sterilitás személytelenségét. Ha családbarát a klinika, akkor elmaradhatatlan a gyereksarok, ahol a legkisebb páciensek játszhatnak, rajzolhatnak, színezhetnek, ami megkönnyíti számukra a várakozást, és oldja a szorongásukat.
Ugyanakkor a külalak mit sem ér, ha a fogászati klinika felszereltsége kívánnivalót hagy maga után. A szakmai követelményeknek való maximális megfelelés, a csúcstechnológiák alkalmazása, a legkorszerűbb eszközök, fogyóanyagok használata elengedhetetlenül fontosak ahhoz, hogy a kezdetekben kialakított bizalom ne törjön meg, és a páciensek az első benyomás után is pozitív tapasztalatokkal maradjanak. Senki nem fog visszamenni egy olyan klinikára, ahol ugyan hipermodern és esztétikus helyiségekben lehet várakozni, és a legújabb lakberendezési trendeknek megfelelően rendezték be a recepciót, mosdókat és várótermet, ám ahol az ellátás minősége elmarad az elvárt mögött.
Végül, de nem utolsó sorban egy fogorvosi rendelő hibátlan működéséhez tökéletesen felkészült, összeszokott szakmai stábra van szükség. Az ideális klinikán ahogy belépünk az ajtón, egy barátságos, mosolygó, harmóniát sugárzó recepciós fogad, aki nemcsak pontosan és hatékonyan követi és vezeti be az adatokat, tartja számon az időpontokat, hanem képes megnyugtatni az idegesebb pácienseket. Az ideális recepciós egy fogászati klinikán mindig kedves, segítőkész és türelmes, ugyanakkor tud az esetleges szakmaibb jellegű kérdésekre is pontosan, közérthetően válaszolni. A szakorvosok is empatikusak, türelmesek, és ugyancsak pontosan és közérthetően tájékoztatják a pácienseket a várható beavatkozásokról, opciókról, a kezelési tervet pedig vele közösen egyeztetve állítják össze. Ugyanakkor egy ideális fogászati klinika menedzsmentje fontosnak tartja és az alkalmazottak körében is népszerűsíti a továbbképzéseket, bátorítja, támogatja a munkatársak szakmai fejlődését, tapasztalatszerzését, hogy ezáltal is folyamatosan növelhesse a szolgáltatások színvonalát.
Az ideális fogászati klinikán a technikai felszereltség lehetővé teszi azt is, hogy a páciensek helyben vehessenek igénybe diagnosztikai szolgáltatásokat is, és mondjuk ne kelljen egy röntgenfelvételért máshova menni.
Egy ideális fogászati klinika kezelő helyiségeiben a szigorú higiéniai előírások betartása mellett is törekednek arra, hogy barátságos legyen a hangulat. Ugyanakkor a klinika elhelyezkedése is fontos elem: ideális esetben jól megközelíthető gépkocsival és gyalog is, és egy nagyobb város központjában található, ahol könnyedén megtalálják azok a páciensek is, akik más településről érkeznek a magas színvonalú szolgáltatásokért.
A Fusion Dental fogászati klinika szolgáltatások széles körével várja pácienseit Sepsiszentgyörgyön. Ez a sepsiszentgyörgyi fogászat a város egyik legnagyobb fogászati klinikája, amely technikai felszereltségét tekintve kiemelkedő helyet foglal el nemcsak Kovászna megyében, hanem az egész régióban. Csapatukat magasan képzett, minőségi szolgáltatásokat nyújtó szakorvosok, asszisztensek alkotják, akik maximális odafigyeléssel kezelnek minden esetet, és empatikusan fordulnak a páciensek felé. A klinika barátságos és esztétikus tereiben a legszorongóbb páciensek is feloldódnak.